Sabtu, Oktober 23, 2010

POLITICS IS A GAME OF NUMBERS ...

Perhitungan angka dunia politik bukan sahaja tertumpu dalam memenangi siri-siri pemilihan jawatan dalam parti malah sempadannya menerobos hingga ke anjung siri-siri pilihanraya termasuk yang umum mahupun tidak.

Kegagalan kita dalam menyaingi pencapaian pembangkang terutamanya DAP dalam kempen menambah bilangan pengundi jelas menunjukkan bahawa kita masih berada dalam zon kawasan yang teramat selesa.

Jesteru, pemikiran dan kudrat yang ada hari ini harus bertongkatkan cerminan sang penakluk untuk mempersiap-siagakan bala tentera pengundi baru dalam memastikan kemenangan BN dalam PRU13 yang bakal menjelang pada bila-bila masa sahaja.

Kekuatan mental bala tentera pengundi baru ini pasti akan berada di tahap yang tertinggi seandainya kita berjaya mengadunkan kesungguhan mereka dan juga motivasi perjuangan bangsa serta tanahair ini. 

Dunia keselesaan ini harus ditelanjangkan segera agar perjuangan agama, bangsa dan tanahair mampu kita selamatkan dari terjahan pengkhianat bangsa yang sentiasa menanti kesilapan dan kealpaan kita semua.

ADA BERANI?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan